ČASTÉ DOTAZY

Zde naleznete odpovědi na nejčastěji kladené otázky, se kterými se během naší praxe setkáváme.

Co získám správou pronájmu?
Ucelenou správu Vaší nemovitosti a nájemce, tak aby Vaše investice generovala zisk bez starostí.

Nemovitost si ode mne pronajmete a dále jí budete pronajímat?
Ne, fungujeme jako Váš pověřený správce – plníme Vaše pokyny a postupujeme podle Vašich požadavků. Nájemní smlouva je vedena na Vás, nemovitost včetně nájemce Vám spravujeme, o všem máte přehled, víte, kdo v bytě bydlí a kdykoliv můžete do celého procesu zasahovat.

Mohu si sám nájemce vybrat?
Ano, nájemce vždy schvalujete, případně můžete konkrétního zájemce i odmítnou, vždy Vám dáváme ucelenou informaci o zájemcích, včetně jejich prověření.

Mohu si sám najít vlastního nájemce?
Ano, nájemce si kdykoliv v průběhu inzerce můžete najít sami, v případě, že tak učiníte, prověříme ho z hlediska bonity a registrů.

Pronajímáte nemovitost i krátkodobě?
Ne, všechny nemovitosti pronajímáme „pouze“ dlouhodobě, z naší zkušenosti, dlouhodobý pronájem je nejenom výnosnější, ale i efektivnější.


Co když se chci do nemovitosti zpět nastěhovat?
Ano, pracujeme standardně s výpovědní lhůtou stejně jako nájemce v délce trvání 2 měsíců, pokud se do nemovitosti budete chtít vrátit, vše vyřídíme. Vypořádáme vztah s nájemcem a nemovitost připravíme k předání.

Co když nenajdete nájemce?
Nájemce najdeme vždy, v drtivé většiny případů pronajmeme nemovitost do 14 dní – 1 měsíc, pokud je tento termín delší, nabídku optimalizujeme k urychlenému pronajmutí.

Co když nájemce přestane platit?
Celou záležitost řešíme my, s nájemcem jednáme, právně postupujeme, v případě nedohody – nájemce vystěhujeme.

Co když nájemce ničí vybavení?
Nájemce má smluvní povinnost poškozené vybavení nahradit nebo opravit, pokud tak neučiní, následuje výpověď nájemní smlouvy, odebrání složené kauce nebo její části ve výši poškozeného vybavení. V případě, že škoda převyšuje výši kauce, určíme výši pohledávky tu spravujeme až k jejímu úplnému uhrazení.

 

Co když se nájemce opouští nemovitost?
Nájemce má dvou měsíční výpovědní lhůtu, v těchto dvou měsících hledáme nového nájemce. Nájemce má povinnost uvést nemovitost do původního stavu, na základě předávacího protokolu, neučiní-li tak, učiníme tak na úkor kauce my (výmalba, úklid, drobné opravy).

Jak probíhají kontroly nemovitosti?
Kontrolu lze nastavit 1x za kvartál, 1x půlročně nebo 1x ročně. V případě Vašich požadavků i jinak.

Jak probíhá inzerce nemovitosti?
Prostor nafotíme, připravíme profesionální inzerát. Inzerujeme na 15-ti (největších) realitních portálech, včetně sreality.cz a bezrealitky.cz. Nemovitost ve většině případů inzerujeme bez provize vůči zájemci. Zájemce aktivně vyhledáváme. Spolupracujeme s personálními odděleními společností, které hledají ubytování pro své klíčové zaměstnance.

Poskytujete veškerý právní servis spojený s pronájmem nemovitosti?
Ano, veškeré smlouvy a právní postupy řešíme za Vás, vše je zahrnuto v ceně správcovského poplatku.

Zastoupíte mne při jednání s SVJ nebo BD?
Ano, vždy hájíme Vaše zájmy.

Poskytujete daňové poradenství a optimalizaci?
Ano, celou záležitost k Vaší spokojenosti řeší profesionální daňový poradce.

Postaráte se za mne o každoroční vyúčtování?
Ano, mimo jiné s nájemcem vypořádáme přeplatky i nedoplatky.

Jaký je právní vztah mezi vlastním a správcem?
Standardní správcovská smlouva.

Poskytujete pravidelné informace o stavu pronajaté nemovitosti?
Ano, stačí se přihlásit do Klientské zóny (online systém kde naleznete na jediném místě veškeré aktuální informace o pronajímané nemovitosti, nájemcích a všech událostech).

Máte dotaz a nenašli jste odpověď?

Menu

Služby

         1A.ESTATE   

   © 2018-2020 1A Facility Czech s.r.o.   

Praha, Česká republika